Handelsbetingelser...

Priser:

Alle priserne er med forbehold for prisændringer. Alle angivne priser er inklusive gældende momstakst for Danmark (pr. marts 2009 25%).

 

Betalingsmetoder:

Bankoverførsel til: REG. NR: Ny  KONTONR: Ny

 

Kreditkort: diverse typer via PayPal

 

Andet: PayPal

 

Forsendelsen:

Danmark: Sælger sender deres ordre fra vores lager via GLS, PostDanmark eller anden transport inden for 2 hverdage efter at betaling er modtaget, medmindre ordren ankommer i ferielukketid. Er de bestilte varer ikke på lager vil køber modtage en information på e-mail, med oplysning om forventet ekspeditionstid.

Sælger håndterer kun ordrer afgivet til købere med adresse i Danmark.  Fremsendelse til adresser i andre lande herunder Grønland og Færøerne kan dog aftales i hvert enkelt tilfælde.

 

Bestilling:

Sælgers præsentation af varer sammen med en pris på keytouch.dk er ikke et bindende tilbud, men blot et tilbud med forbehold af pris og levering.

Købers bestilling af varer på keytouch.dk, udgør et bindende tilbud om at ville købe varen på de oplyste vilkår.

En bindende aftale mellem Køber og sælger er først indgået, når sælger ved en fakturering accepterer det af Køber afgivne tilbud.

 

Risikoen for hændelig undergang eller forringelse:

 

På det tidspunkt, hvor de bestilte varer er afsendt, overgår erstatningsansvaret for, at de bestilte varer går til grunde eller beskadiges under transporten til købers adresse til transportfirmaet. Først på det tidspunkt, hvor de bestilte varer er kommet i Købers besiddelse, overgår risikoen for, at de bestilte varer går til grunde eller beskadiges til Køber.

 

Modtagelse af varer – vigtige og gode råd

 

Når du modtager en pakke eller selv afhenter varer, bør du altid gøre følgende:

 

  • Tjek pakken/emballagen grundigt og sørg altid for at notere dig selv den mindste skade på emballagen. Selv et lille hul kan betyde, at der er kommet buler eller ridser i dine varer. Hvis du modtager en pakke / brevpakke uden modtagerkvittering som er beskadiget, skal du straks tage et billede af skaden og gerne fra flere vinkler.


  • Selvom pakken/emballagen ser helt fin ud, bør du altid straks på modtagelsesdagen tjekke, om indholdet er i orden.

 

Vi anbefaler, at du reklamerer over transportskader, skjulte fejl og mangler helst samme dag og senest næstkommende hverdag inden kl. 12:00, da det vil lette bevisbyrden overfor fragtfirma, lager og leverandører.

 

Det er vigtigt, at ovenstående udføres grundigt!

Så vil der aldrig blive tvivl om, hvorvidt fejl og skader er sket før eller efter, du har modtaget varerne.

 

Reklamation:

Sælger yder ifølge købeloven 2 års reklamationsret fra fakturadato på fabrikations- og materialefejl (mangler). Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået, som følge af forkert betjening, manglende vedligeholdelse, vold eller indgreb. Fakturaen skal fremvises til sælger i forbindelse med anvendelse af reklamation. Eventuel reklamation over mangler på leverede produkter skal ske til sælger, eller en af sælger udpeget inden for 14 dage efter modtagelse af varen. Ellers mister Køber sin ret til at påberåbe sig mangler i leverancen. Køberen er pligtig for egen regning, at returnere defekte leverancer, og sælger reparerer/ombytter og fremsender erstatningsvare/fejlrettet vare uden beregning for køberen.

 

Ansvarsfraskrivelse og garanti:

 

Sælger er ikke erstatningsansvarlig for direkte eller indirekte tab, som følge af at de bestilte varer kommer for sent frem til Køber, eller de bestilte varer lider af mangler. Sælger afgiver ikke selvstændig garanti for de bestilte varer, og Køber kan kun opnå de garantier, som producenten udsteder over for Køber.

 

Fortrydelsesret:

Som privat internetkunde er du beskyttet af forbrugeraftaleloven og har således 14 dages fortrydelsesret. Ønsker du at returnere en vare, skal du altid huske følgende:

 

  • Varen skal returneres i væsentlig samme stand og mængde som ved modtagelsen.


  • Varen skal helst returneres i original emballage.


  • Al emballage skal helst være i fin stand, også flamingo, plastik, brugsanvisning osv.


  • Prøv at undgå at der skrives eller påklæbes labels eller andet direkte på den originale emballage, ej heller af posten. Vi anbefaler derfor, at varen ud over at blive sendt i den originale emballage altid beskyttes af en ekstra papkasse eller lignende for bedst muligt at sikre varens og emballagens stand.

 

Fortrydelsesretten løber fra modtagelsesdagen og 14 dage frem. Hvis den 14. dag falder på en lørdag, søndag eller helligdag, forlænges din fortrydelsesret til næste hverdag.

 

Du kan fortryde et køb på 3 måder:

 

  • Du kan nægte at modtage varen og dermed lade den gå retur med posten.


  • Du kan sende varen retur til vores adresse.


  • Du kan aflevere varen på vores adresse i åbningstiden.

 

Hvis du ønsker at benytte din fortrydelsesret skal du selv betale de fragtomkostninger der er forbundet med returneringen.

 

Erhvervskunder har ingen fortrydelsesret, med mindre andet er aftalt skriftligt fx via mail, eller er noteret som supplerende bemærkning på et tilbud eller en ordrebekræftelse.

 

Garanti:

De almindelige regler er gældende i h.t. forbrugerstyrelsens retningslinjer. Såfremt køber har fravalgt kvalificeret installatør, og selv installerer, bortfalder garantien hvis du beskadiger produktet. Varen bliver tjekket og efterset grundig inden afgang fra lageret, så der ingen undskyldninger, at det er os som forvolder skaden.

 

Forbehold for ændringer:

Sælger forbeholder sig ret til at ændre og opdatere de regler og betingelser, der gælder for denne website.

 

Misbrug:

Misbrug af keytouch.dk medfører politianmeldelse.

 

KeyTouch ApS

CVR Nr.: 42158380

Email: info@keytouch.dk

Web: www.keytouch.dk

Tlf.: +45 60886616